torsdag 11 februari 2016

Torsdag 11/2

Nytt möter gammalt.
Berlin såklart.

"Destroy all smartphones" säger apan.

Som jag förstod det var det Joachim Ladefoged som vann i POY i news picture story.
Det är han värd, han är himla duktig och har alltid varit det.
Kolla gärna in hans hemsida också när du ändå är igång.

Enligt rykten, jag såg det inte själv tyvärr så kammade Magnus Wennman hem ett hedersomnämnande i porträttklassen också.
Kul! Grattis.

Själv är jag mitt i en större lämning och det är som det är med det, mycket att tänka på.
Men snart, är det färdigt. Skönt.

På måndag flyttar jag in på kontor och det blir en ny tid det också.
Ordning och reda, rutiner.
Äntligen kan man säga.

Jag sänder ut, via mail några idéer till olika redaktörer.
Inga svar. Jag blir galen på det där.

Bilen ska jag få hjälp med idag också, det känns som på tiden.
På många sätt.

Nu måste jag rusa vidare.
Ha det fint.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden