torsdag 14 januari 2021

The Dancer


Jag fann Theresa Gustavsson via en kollega (Hanna Rydéns) Facebook och undrade om vi  inte kunde träffas för en fika. Det kunde vi och så berättade jag att jag så gärna ville filma dans.

Hon var med och tog musiken och tanken några steg till och i december sågs vi, båda väldigt nervösa för att göra det här. Hon berättade att hon så gärna ville prestera och jag tänkte det samma. Hon framför kameran och jag bakom. När jag tryckte på musiken och "rec" på kameran så insåg jag att det här är en superstjärna! Jag var uppåt, minst sagt och sen har hon bara velat förbättra och förbättra. Så glad att jag fick chansen och så nöjd med den här kontakten. Theresa är värd allt det goda i livet. Se filmen. Dela och gilla - ja du vet allt det där, för hennes skull om inte annat. Men även lite för min såklart.


Theresa, jag har sagt det förut, men du är så överjävligt grym!

Tack för möjligheten!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden