torsdag 17 januari 2008

Carolyn

Wow! Nu ser man på PFK,s hemsida att Carolyn Cole kommer till Årets Bild helgen.
Först var jag säker på att det inte skulle bli några föreläsningar alls men nu ser det ut att bli bättre med den saken.
Kul.

Foto: Carolyn Cole/ Los Angels times
Cole åker runt världen och plåtar det mesta. Förra året blev hon "nästan" årets fotograf i POY.
Kolla in hennes bilder från tävlingen här.
2004 vann hon pulitzer prize och dom bilderna ser du här.
Synd för oss lantisar att inte det kommer ett program för helgen och vilka som är nominerade.
Det hade varit lättare om man ska hitta en billig resa.
Jag har bokat rum.

2 kommentarer:

Mattias Johansson sa...

Oj oj oj ! Carolyn, hon är förj-kla bra. Nu måste man ju ta sig in på årets bild-kvällen på något sätt. Vet du (eller någon) om man får gå om man betalar medlemsavgift nu? Någon gång skall man ju ändå gå med i pfk, och vilket tillfälle kunde vara bättre?
Blir det fler föreläsningar tro?
/mattias johansson

Anonym sa...

Jag tror du får gå oavsett.
Banketten och prisutdelningen och hela alltet brukar vara öppet för alla. Tror jag.
Men det är väl klart att du ska gå med oavsett.
Det kan nog bli mer föreläsningar. Det brukar vara hela lördagen nämligen.
Hoppas att vi ses.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden