lördag 26 januari 2008

Hundkapplöpning


Rummets väggar kröp inpå mig och jag såg att det var hundkapplöpning i kväll här i stan.
Jag tog bilen dit och det var inte mycket för fotografin direkt. Men jag spelade på hund nummer 4 i första racet och nummer 6 i andra och tro det eller ej men båda hundarna vann och jag åkte hem lite, lite rikare till rummet.
Nu sitter jag nere i receptionen och det verkar vara någon tonårsfest här. Mycke ballonger och så fotboll på TV,n såklart.
Jag går snart upp igen och myser med en film på datorn.
Laddar batterier och räknar pengar, haha.
Innan jag slår igen bloggen för dagen så tipsar jag om Pavels nya bildspel som ligger på NA,s hemsida.
Men du hittar det lättare här.

4 kommentarer:

Mattias Johansson sa...

God afton Lasse.

Sköna bilder. Sitter också ensam, grabben sover sött och frun är på middag. Jag gör bilder, eller skall göra rättare sagt. Ingen diciplin dock. Det regnar och snöar här hemma. Men Göta kanal går på tv:n, det är kul ! Tur att man har din blogg, det är vi många som säger.
Ha det bra därborta.

Anonym sa...

Mannen!

Vad härligt att du vinner på hundar nu när du missade hästarna. J och jag har varit på 500 i Lund, najs, najs. Så pass proffsigt att det känns spontant, improviserat och avslappnat fast det förmodligen är precis tvärtom. F och E ligger i huset bredvid och fnissar om drakar som pruttar. Kl 23:30....

Ha så roligt i morgon. På dem så dä bloar.

Inte mycket om fotografi den här kommentaren. Så kan det vara ibland i livet.

/M.

Lars D sa...

Hej Mattias.
Vad snälla ord, tack.
Göta kanal, haha.
Vilken lördag du hade.
Härligt!
Kul att höra av dig.
/ LarsD

Hej M
Jag vann hela 300 kr tror jag det blev, kanske vi ska göra den där resan vi drömmer om...

Anonym sa...

Landskrona?

/M.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden