torsdag 17 januari 2008

datorskrivbord

Shit!
Ofta, ofta tycker jag att jag tillbringar alldeles för mycket tid med min dator.

Mitt skrivbord.
Idag var jag och träffade en musiker i stan. Han har en englandslista-etta just nu...
Sorry, men vad lever den killen på, jo, jag fattar vad han får sina pengar ifrån men ändå.
Han hade börjat spela ett dataspel 1:a december och nu kunde man kolla hur mycket speltid han hade haft.
18 days 21 hours och så var det några minutrar också.
Jag tappade hela hakan. Har folk tid med sånt, och jag som lever med ständigt dåligt samvete för min skit jag gör på min dator.
Satan.
Såg ni förresten att Mac släpper en lövtunn dator nu.
Dom är så himla coola på det där företaget...
Kolla trailern till den nya datorn här.
Vår sportkrönikör skulle för några släktingar förklara kärleken till ett fotbollslag eller ett hockeylag. Men dom fattade aldrig det där men när hon drog en liknelse mellan mac och pc var dom med på banan direkt.
Kul tycker jag.
Gillar man mac så älskar man mac.
Nörderi, jovisst men....
18 timmar och 21 timmar ( som en liten ond leksaksvarelse på en skärm, nej jag vet inte)

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden