tisdag 29 januari 2008

Tisdag, tillbaka till jobbet

Idag är allt som vanligt igen. Jobb.

Foto: Kuni Takahashi/ Chicago Tribune
Har gjort ett jobb som är värt att se. Jag börjar mer och mer gilla det här med långa bildspel. Antingen kollar man eller så skiter man i det liksom. Idag har det varit mycket planering för framtiden/ våren. Det är skönt att sy ihop påsar, blicka framåt. Något att se fram emot. Jag har tackat nej till min tänkta Florida resa. Jag fick inte ihop det helt enkelt.
Men det blir annat. Sitter också och försöker få ner och ihop mitt Englandsreportage jag gjorde i helgen. Jag meddelar när det ligger på hemsidan. Jag lovar. I morgon är jag ledig med massor med härliga barngrejer som följd. Jag ser fram emot det, det ska bli roligt. På torsdag är jag tillbaka för att jobba och åker då till Motala av alla ställen.
Så länge, sköt om er.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden