måndag 8 september 2008

Dubbelfel


Osaka 2007. Sanna Kallur kommer fyra tror jag det var och en tjej är inne på hennes bana och springer.
Jag monterade en kamera och så klippte jag ihop flera bilder till en.
Det stog i tidingen också.
Minns ni Damon Winter från NY Times som plåtade Obama?
Han har gjort en dubbelexponerings grej han också.
Kul, jag har tänkt mycket på det där, men aldrig kommit till skott riktigt.
Se hans fina bilder här.
Verkar vara en hygglig prick.
Vår stringer i Kina, Ola Wong fick igår ta emot Wendelapriset.
För boken "sjukt billigt" Köp och läs med andra ord.
Grattis Ola.
- Men Lasse du borde väl göra annat nu va?
- Javisst, förlåt, nu ska jag skärpa mig.
Hörs kanske sen.
Nej, just ja, en sista grej.
Kolla min hemsida.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden