fredag 15 maj 2009

85mm


Foto: Johan Bävman/ Sydsvenskan
Haha, mitt förra inlägg ställde till det lite för många.
Det är citat från "The Office" som måste vara det bästa som gjorts på TV.
Köp här och se bums om du inte sett det.
Det blev en mycket stressig dag idag.
Igår firade vi av Caij och Thomas på stan och vi var ett gäng som rundade av den kvällen med salsa.
Härligt gäng, man blir helt varm i kroppen.
Men idag var det jobb igen och möten såklart.
Veckans bild går till Bävman. Vardagsdramatik och förmodligen är dom kära i varandra.
Det är ju vår!
Jag vann vinlotteriet igen.
På tok för lite sömn gör nog att jag måste stänga ner locket nu.
Nu är det helg och jag har lovat att plåta ett bröllop i morgon.
Men jag hittar inte min 85:a.
Hittar inte liksom, vad är det med mig egentligen?
Ha en riktigt skön helg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vem var det som var kära i varandra?

je61 sa...

85:an är viktig.

Lars D sa...

Killen och tjejen på bilden som lipar till varandra.
Kärlek börjar med lip, eller hur var det man sa?
Klicka på bilden så ser man kanske det större och kan se tungorna....
Kul.

85:an känns lite viktig, ja.

/ LarsD

Mattias Johansson sa...

I ryggan, under sladden som också var försvunnen!? Om inte där så bakom den nya Ardbegen...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden