fredag 1 maj 2009

Sanningen


Okej, nu kommer sanningen.
Jag luktar som en överarbetad kroppsarbetare.
Min väska står kvar i Edinburgh så jag kan heller inte byta kläder.
Det svider i ögonen och jag har en blåsa i munnen i storleksordningen "5 krona".
Jag är gnällig men jag är framme i Amsterdam.
Min laddare ligger i väskan. Mitt 24mm. Mitt ljud jag tog igår, och ljudmaskinen.
En munkjacka (favorit).
En jättebra mus jag gärna jobbat med nu.
Som tur är så tog jag mina hårddiskar i handbagaget, det gör jag faktiskt alltid.
Nej, jag är inte bitter men det här med att resa....nej jag vet inte.
Nu ska jag ta mig ut och ta en stor kall holländsk öl i WPP baren.
Vad det gäller väskan kan just du vara lugn, jag rapporterar hur det går.
En ny skjorta någon?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch din miljöovän, man kan ha samma skjorta 2 dagar i rad. Ok?!

Bra mus är klart värt.

Anonym sa...

Keep up the good work.

Anonym sa...

Det är lite så vi jobbar på "Sydis"...
:-) Hahaha...
Fasiken vilken tripp du är ute på...
Ta en pilsner för mig med
/Brunte

Lars D sa...

Hej på er!
Nej, man ska inte ha samma skjorta 2 dagar, det känns fel på något sätt.
Nu tar jag av mig min efter 3 dagar.
Jag tror jag slänger den faktiskt.

Må väl,


LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden