måndag 15 juni 2009

iTime


Jag tror det var Mattias i Kalmar som skrev om det.
Man har iPhoone, iPod och allt vad det är men det man behöver mest av allt är iTime.
Jag bockar dock av så mycket från min "2 do" lista så man blir nästan generad idag.
Har lurar på mig och av någon anledning blir det mer gjort då.
Härligt. Spotify.

Har du sett detta?
Sommaren börjar komma smygande. Här på Sydsvenskan har vi vikariedag imorgon.

Bilden är en bild jag tog i Sarajevo 1995. Klockan hade stannat som så mycket annat i det där samhället.
Nu är det andra bullar igen och Sarajevo är en sån stad man gärna återvänder till.

Nästa vecka ska jag ut på vägen igen. Frankrike ligger och väntar på mig. Själv börjar jag smått, mycket smått gå in i en förberedelseprocess. Härligt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden