fredag 26 juni 2009

Nice som i Nice


Väldigt mycket mitt kvarter


Strandpromenaden

Jag är i Nice. Har tagit mig en liten promenix i kvarteret, det hör ju liksom till.
Då kom regnet och en väldig åska så nu sitter jag här igen på mitt rum.
Inte fy skam det heller kan jag lova.
Jag får ett mail hemifrån att Christina vann vinlotteriet.
Ska fotografera sport i helgen och det ska bli så roligt. Bara regnet drar vidare.
Har du sett Ladefogeds tennisbilder, det gör du lätt här.
Ta också en titt på detta.
Ha en skön helg!


En kvinna vid stranden i Nice. Jag tror hon har gjort något med läppen. Den står liksom ut som om hon hade vingummi i den.


Mitt kvarter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar när det där kalleankaläppmodet ska gå över?!

Folket är dumt.

Må så gott,

MKD

Anonym sa...

Snyggt?
Nej, tack

Lars D sa...

När det går över så sitter det många kvinnor i LA bland annat och känner sig mycket ute och med feta onormala överläppar.
Grattis till er.

Idag drar det igång här med Medelhavssimmning direkt på morgonen. Träning sen är tävlingen med start 06:30 i morgon.

Må väl,

LarsD

Anonym sa...

Smakade du?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden