söndag 22 november 2009

Bromma flygplats


Låt mig säga att vi har lite naket i tidningen idag.
Nikolai har gjort en grej om Malmötjejen Nathalie som jobbar i Paris.
Karin Sandqvist redigerar det och idag är första gången jag ser jobbet.
Sitter och väntar på flyget och passar på att surfa runt lite.
Det känns lite vemodigt. Har varit så mycket roligt på sistone som jag sett fram emot.
Nu är det över och det blir lite tomt. Det är riktigt, riktigt roligt att träffa Jonas&Tobbe.
Nu dröjer det nog till nästa gång tyvärr.
I morgon har jag samtal med några fotografer (Lisbeth, Åsa och Linda) och på tisdag är det Barcelona för mig.
Jobb såklart. Det ska bli roligt förresten.



Men vi har inte bara naket i tidningen. Thomas har också gjort en grej om sammanslagningen av sjukhusen.
Här är de sidorna där lilla Smilla är huvudgrejen.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden