måndag 23 november 2009

Det här med att lägga saker i en väska


Nu ska jag på tjänsteresa. Det känns som det inte är lika ofta som förut.
Var är mina grejer och vilka grejer ska man ha med sig.
Resan känns lite konstig för det är mycket som kan gå fel med den.
Ni vet, lite för stora fotbollsstjärnor och lite för många fotografer.
Barcelona är det som gäller.
Barcelona-Inter.
Barcelona- Real Madrid.
Men det är inget som egentligen säger att jag kommer se någon av dom.
Vi får se helt enkelt, jag har inga höga tankar.
Nu är jag mer vid den här jobbiga delen, att lägga grejerna i en väska, stänga och säga att nu är jag klar. Skönt.
Hur svårt kan det vara?
Taxin kommer 05.00.
Hur det blir med matcherna, träningar och annat får du såklart veta här.
Nu ska skiten ner i väskan.
05:00 som sagt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden