onsdag 13 januari 2010

Kalmar 3


Linda, Mattias, Malin, Tommy och Yvonne.
Nu är kursarna ute och jobbar och jag har så kallad datatid.
Det gillar jag, mailkorgen töms och jag får ordning och struktur på allt.
Typ.
Vi håller kurs, som du redan vet här i Kalmar.
Kurs är jobbigt, roligt, inspirerande, allt på samma gång.
Eva som jag håller kursen med har otroligt många nycklar att skicka med oss om dramaturgi, speaker, ljud och allt sånt.
Super!
Idag tog jag några riktigt bra bilder som du ser här med min lilla kompakt-kamera.
Tyvärr hade jag den inställd på bländare 8 så låt mig säga att det inte blev kanon.
Men som det gamla ordspråket tyvärr säger:
- Du är inte bättre än din senaste bild.
Se bättre bilder på Lars Dafgårds blogg om du vill det.

Pelle och Eva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nyss hemkomna från skridskotur i Folkets Park. Trötta, glada, hungriga och whiskysugna (vissa av oss). Njut Kalmar och välkommen hem.
/M.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden