söndag 1 maj 2011

Planeringen



Då var det söndag igen och jag sitter och planerar eller ser över den kommande veckan.
På tisdag ska jag på ledarforum, det är en slags kurs för ledarna på tidningen. Från lunch och framåt.
På kvällen har vi kunskapskväll på bildredaktionen.
När vi kommer till torsdagen flyger jag ner till Amsterdam igen. Jag, Kalle och LeifÅ ska kolla in prisutdelningen av WPP.
Ja, du fattar vilken vecka som väntar.
Det är min fjärde gång på prisutdelningen och det brukar vara kanon. Ja, inte själva prisutdelningen men föreläsningarna.
Dom jag ser fram emot mest är:

Tomasz Gudzowaty
Adam Pretty
Chris Keulen
Steve Christo
Ed Kashi
Kenneth O´Halloran
Amit Madheshiya
Jodi Bieber
Mads Nissen
Fernando Molares
Andrew Biraj
Darcy Padilla
Filip Cwik
Daniel Morel

Sen dyker det alltid upp någon oväntad stjärna också. Naturfotograferna brukar vara roliga.
Fin vecka alltså och så bara umgänget med Kalle och LeifÅ.
Yes, nu kör vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

var är brudarna?

Lars D sa...

Ingen aning? Varför undrar du det?
Jodi är nog kvinna tror jag, hurså?
/LarsD

Anonym sa...

Brudarna är för dåliga på VM i foto.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden