torsdag 26 april 2012

Handbollen


Visst, det blev 3 timmars övertid igår på jobbet. Jag fick ju chansen att både få se lite teater och handboll på arbetstid. Allt känns kul även om Helsinhsborgs handbollshall körde utan trådlöst och pressrum.
Jag satte mig vid ett bord där det tidigare under kvällen sålts korv och sände hem bilderna till tidningen via min privata dong. Jag var glad att jag har en just då.
Sen körde jag hem.
På kvällen fick jag ett mail av HD,s fotograf Johan Persson som också plåtade matchen men han lyckades också fånga mig på bild.
Tack för det Johan.

Nu är det torsdag och jag får packa ihop för nya uppdrag idag. Rätt trött men det brukar ju gå över.
Hej Torsdag.

Foto: Johan Persson/HD

2 kommentarer:

Petter arvidson sa...

Översta bilden här är ju bara toppen!
Straffbilden i tidningen var också bra, men den här var ju klockren, tycker jag.

/Petter

Lars D sa...

Tack Petter!
Synd att det är "fel" gubbe bara men det var den bilden som det drogs på i tidningen också.
Märkligt men så kan det vara:-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden