söndag 15 april 2012

Inköps/Inspirations lägret 10



Jag har ju under min ledighet satsat på ett familjeläger, ett inspirationsläger, ett jobbläger och nu till sist ett inköpsläger också.
Det sista gav ju en del inspiration också såklart.
Men det var rätt dålig timing på min resa. BH foto passade på att ha stängt för helgdagar.
Nu löste jag det ändå men det är ju inte riktigt samma sak som att kunna gå in där och få med sig lite mer än vad det var tänkt så att säga.
Det fanns mer på min inköpslista som löste sig kan jag lova.
Bra det.

2 kommentarer:

Jonas sa...

Tänkte på det med BH när du var på väg men glömde säga till i rushen att komma iväg på egen resa. Säg till om du ska ha annat, jag kommer till Svedala i Juli.

Lars D sa...

Åhh tack vad gulligt. Pontus Höök räddade mig:-)
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden