torsdag 26 april 2012

Skanör







































Jag tömmer min lilla kamera och där ligger det en bild på mina fina kollegor Emma Larsson och Hussein El-Alawi från konferensen i Skanör.
Dag 1 var det såhär fint väder.
Dag 2 vräkte regnet ner.

Jag får via posten nya numret av FOTO där jag är månadens domare.
Kul det också.

Men det här med deklarationen, nej jag vet inte.
Har Skatteverket en egen svenska?

Lunch idag med Ola Torkelsson.
Jag packar med mig badbyxorna idag i jobbväskan.

Igår hade min vän Jonas Lindkvist vernissage i Uppsala, jag är ledsen att jag inte kunde vara där och hurra för honom.

Joel Marklund fick en puck i huvudet. Läskigt och dumt av honom på samma gång.
För sådär 15 år sedan fick jag ett slagskott på revbenen under armen och det gör ont än idag om jag trycker där. Det var pucken från slagskottet alltså som träffade mig under armen.
Vid en tekning i globen, en annan gång, sprätte det upp en puck på mig också och det är då man vet att man är med på den där stora TV-monitorn ovanför isen så jag lossades typ som ingenting även om en spelare kom fram och frågade hur det gått.
Lägg ner hockeyn!

Imorgon är det fredag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden