torsdag 1 november 2012

Champions


Jag fick gå på fotboll ikväll. Jag laddade för den kallaste kvällen men det var ingen fara med kylan.
Spelet, låt mig säga att det inte värmde riktigt.
Jag satt i andra halvlek bredvid Nils Jakobsson på Bildbyrån. Fin kille.
Han gissade på 670 åskådare. För att vara snäll, som han sa. Min gissning var på 260.
Men det kom aldrig någon publiksiffra som jag hörde.
Räknade till 48 på norra ståplats. Hela läktaren alltså.

Vi snackar champions leage.
Synd.

Inne i pressrummet så delade jag också bord med Claes Hall. Också en fin kille.
Ronny Johannesson var också där och han var det så länge sen jag träffade.
Jag tror det var samtidigt som Tintin var i Kongo ungefär.

Men det börjar bli dags att stänga ner den här dagen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden