fredag 30 november 2012

Julkalendern 2012

Imorgon är det 1:a december.
Jag tänker ha en julkalender där du som läsare får chansen att lära känna några fotografer lite till.

På baksidan av Vanity Fair kör dom ofta några frågor till någon.
Enkelt och lätt.
Du känner säkert till att geniet Proust fick svara han med på en massa frågor när han var 13 och 20 år.
Läs lite av dom frågorna här.

Det går också att fundera kring den där boken "Mina vänner" man fick fylla i när man gick i mellanstadiet.
Samma tanke alltså.

Häng med här på bloggen om du vill se ett gäng fotografer svara på frågor alltså.
Mycket roligt och du kommer med säkerhet lära känna några svenska fotografer lite bättre.
Lucka 1 imorgon. En ny "rackare" varje dag klockan 08:00.
Häng med!

4 kommentarer:

Minna sa...

Kul! Ser fram emot att läsa det samtidigt som jag sällskapar sonen som för första gången ska kolla julkalendern på tv...

Anonym sa...

Vilken härlig idé - ska bli kul att följa din julkalender.
Christina

Anonym sa...

Va rolit...ska hålla koll.

Lars D sa...

Tack så mycket.
Ja, jag tror det kommer bli kul och uppskattat.
Följ med här så ser ni mer, publiceras varje morgon 08:00.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden