måndag 19 november 2012

Måndag 19/11


Det är måndag igen. Fint tycker jag.
Vaknar rätt trött på mig själv och så kan det ju vara ibland. Tyvärr kommer jag aldrig undan.
Jag är där och tjatar hela tiden ändå. (Ja, du ser ju nästa inlägg också.)

Målningen hittade jag i Köpenhamn i fredags. Bara så du vet alltså.

Jag får ett fint mail ifrån en gammal vän. Han har läst igenom hela bloggen.
Det värmer och känns imponerande.

Jag ska se till att rama in mina bilder under veckan.
Min egen lista är lång, jag vill få mycket gjort men ibland tar det bara stopp.
På något sätt.

Det är kallt i Skåne idag. Att skrapa rutan är ett måste för att komma iväg.
Vinterdäcken ska på idag.
Fegt kanske men varför chansa på det?

Mad men säsong 5 (den sista) är inte lika bra som de tidigare.
Tyvärr.



Ska jag få något gjort så måste jag sätta igång nu. Mycket ska bockas av som sagt och en hel del roligt ska också hinnas med innan arbetstid. Jag jobbar kväll i veckan.
Med fina IDK och till helgen är det Fotomässa i Stockholm.

Du kan väl läsa lite om Don här .



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden