lördag 12 april 2014

Liv har namnsdag!

Det har varit mycket sista veckan.
Örebro.
Färna.
Västerås.
Arboga.
Norrköping och sen hem igen.
Full fart och nu tillbaka till det som kallas vardagen.
Trots att det är helg.

Jag föreläste i Fellingsbro i torsdags också, det ligger lite utanför Arboga.
Det är en fin skola.

Vidare mot Norrköping där jag mötte upp med min vapendragare Jonas Lindkvist.
Vi överraskade fina och duktiga Peter Holgersson och Josefine Loftenius.
Det blev fin middag och många skratt och vi fick till och med Jonas att slå sig på knäna.
Det är alltid ett gott tecken.

På morgonen planerade vi vår workshop som är om 2 veckor.
Program och schema och vad vi vill ha sagt och den röda tråden du vet.

Peter berättade om sitt upplägg inför world press photo som han och Josefine åker till samma helg.
Typiskt att det krockade, annars hade vi kunnat stå där och hejat!

Fint att träffas, det ger mycket energi.


Det är ju för galet det där med TV4.

Det är mycket som upprör mig nu och igår var det en riktig urladdning.
Mycket frustration och besvikelse.

Jag såg "Mig äger ingen" och den grep tag den med.


Idag är jag ledig.


Bilderna till det här inlägget är tagna i Osaka, 2007.
Jag var där på friidrotts-VM och spenderade några dygn där.
Härligt.
Japan är bäst!
På många sätt.


Bilderna är tagna på stationen i Osaka där jag bodde och där ligger businessmännen och sover och väntar på att kontoret ska öppna.
Någon kan vara uteliggare men de flesta är det inte. 



Idag har Liv namnsdag.
Torbjörn Jakobsson (en till vapendragare) och Hanna Erikssons dotter.
Jag sänder ett grattis direkt!

Här nedan ser du min hotellutsikt.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden