fredag 30 januari 2015

Friday night

På många sätt är det sorgens dag idag.
Hur kan det komma sig att så mycket läggs ner, pang bom bara just nu.

Nästa på tur är tidningen FOTO som läggs ner direkt.
Läs mer här.
Jag såg dessutom att det stod om oss på Sydsvenskan i det senaste numret.
Så dumt och onödigt.

Åke Ericson tipsar mig om det här, läs det du också.

Efter en frukost med fotografkollegor har jag haft fullt upp med två jobb idag som jag inte ens hunnit dra fram så det här inlägget blir utan bild.
Men Emil Malmborg visade ett fint reportage till mackorna.

Jag får in något gig och allt flyter på fint. På söndag är det dessutom "take off" för mig.
Du kan hänga med här på bloggen om du vill.

Idag var förresten första gången jag jobbade med en AD, som redan tänkt ut hela grejen.
Jag "bara" tryckte på knappen kan vi säga.
Tack för ljuset (lånet) Ola Torkelsson.

Nu håller vi här.

-------------------------------------------

NEJ, NEJ förresten!
Jag får ett mail av Bibbi Johansson där jag citerat henne fel.
Det är dumt av mig. Förlåt.
Du läste kanske mitt inlägg?
Det är Ola Axman som står för citatet "juryn slog bakut".
Rätt ska vara rätt.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden