tisdag 20 januari 2015

Frilanslivet #2

Ja, där sitter du och funderar på hur jag har det i frilanslivet.
Låt mig säga att det rullar på. Mycket faller på plats och jag har fått in två uppdrag.
Två texter som ska skrivas.
Jag har fått en deadline och jag bockar av de andra punkterna som börjar gå mot sitt slut.
Sen.
Sen börjar det.

Jag blir avundsjuk att se kollegor som är ute på fältet och jobbar och har långa arbetsdagar.
Så ska ju mitt liv också se ut.

Kalibrering och personliga inställningar i FCP-X är fixade och Photomechanics är betalt och klart.
Bra lunch igår med en gammal kollega.
Liksom en i fredags.
Idéer föds och ska sättas till världen.
Kurs nu på eftermiddagen.
Frukostmöte imorgon, så där rullar det på.

Hoppas du har det riktigt fint.

Jag sänder med en gammal bild från Tokyos tunnelbana.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden