torsdag 15 januari 2015

Jonas Lindkvist fyller år!


Kolla på den här killen då!
Han har 25 års erfarenhet inom bildjournalistiken och runt halsen har han en lapp med texten "Böj på knäna".
Det är bra tycker jag. 
Det är ett sätt att hålla sig på tårna, att hela tiden vilja framåt men också att just böja på knäna.

Idag är det min kamrat Jonas Lindkvist födelsedag.
Så med detta vill jag bara säga Grattis kamrat!
Hoppas din dag blir fin och att dina tjejer skämmer bort dig ordentlig.
Du är nämligen värd det.

Som om inte det skulle räcka så fyller också min gamle vapendragare Bonny Håkansson år idag.
Grattis-grattis!
Men även Sheena Skoglund
Grattis till dig med.

Hoppas det blir en fin dag för er alla tre.

Foto: Jonas Lindkvist

1 kommentar:

Jonas sa...

Jag böjer på knäna och tackar:-)

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden