måndag 27 april 2015

Mer rörligt, det blir mer rörligt


Stämmer det verkligen det där att alla är fotografer?
Ja, kanske det.

Men det är svårt att fatta det när man en hel helg sett så mycket bättre grejer än vad man ser i det sociala flödet bara för att nämna en kanal.
Det är något med det där sociala flödet som stör mig också.
Alla, precis alla stirrar i den där telefonen hela tiden.
Bekräftelse, bekräftelse...inte tror jag det är bra.
Vi är alla läkare, sjukgymnaster och bandymålvakter också.
Någon gång.

Som du sett var jag i Amsterdam i helgen och det var fint på många sätt.
Det är mycket rörligt i presentationerna numer, väldigt mycket dessutom.
Så var det inte första gången jag var där.

Sista veckan har varit ruggigt hektisk, även om jag gärna hade fakturerat för mer (av tiden) än vad jag kan så att säga.
Stress utan faktura känns dumt.
Ny struktur även om jag nog egentligen är i samma situation den här veckan.

Mycket tåg och flyg. Fram och tillbaka.
Nu snart på väg mot Västerås för föreläsning där på två ställen och hem igen på torsdag.
Har du vägarna förbi kanske du ska komma?
Kolla mer här.
På fredag/lördag/söndasg håller jag och Jonas Lindkvist workshop här i Malmö.
Så mycket "sätta-ihop-det" blir det också.

Jag kollar igenom den nya filmen av Sebastiao Salgado som jag så fint fick på mailen av min "leverantör".
Tack.

Jag ser att bloggen passerar 1,4 miljoner besökare.
Tack för det.

Annars är det väldigt mycket som förvånar just nu.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden