torsdag 2 april 2015

Skärtorsdag



Skärtorsdag.

Då kom då äntligen Årets Bild-boken i lådan.
Javisst, sådär ska den se ut.
Mjuk och stående A4, det räcker och jag gissar att den var mycket billigare än den förra.
Vi får hoppas det.

Eftersom jag prenumererat på tidningen FOTO under många år så fick jag vid deras nerläggning ett nytt magasin som kompensation. 
Men ärligt, är detta ett skämt eller?
Bonnier, hur tänkte ni där?

Det finns förresten någon plats kvar till min och Jonas Lindkvist sommarkurs vi ska hålla i Kalmar i augusti.
Anmäl dig vet ja!
Här läser du mer.

Fastnade sent framför apple-TV och tutorial, där kan man sitta länge och det blir som en liten kurs hemma i TV-soffan.
Det är bra.

Idag skiner solen, men det är ju april. Om en kvart kan det snöa.

Det här med medias aprilskämt, är inte det lite förlegat ändå?
Tramsigt liksom.

Bilden är från en serie med händer jag fotograferade på SM i dragkamp i somras (2014).

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden