fredag 8 juli 2016

Det är fredag!

Foto: Rolf Olsson/Sydsvenskan

Det har varit en bra fredag, jag har hunnit mer än tänkt och den känslan.
Att kunna koppla ner inför helgen och känna sig nöjd.
Ja, du vet allt om det där.

Jag har suttit mycket vid skärmen och scannat negativ och letat bilder till boken vi håller på med.
Fann den här, som min kollega Rolf Olsson tog, jag tycker den är fin här.
Annan teknik, andra tider.

--------

Almedalsveckan tuffar på där på ön, jag vet inte vad jag ska tycka om det.

Snett bredvid mig här på kontoret har Åsa Sjöström sitt skrivbord.
Hon fyller år idag, stort hurra till dig kamrat.

--------

Se till att ha en fin fredag!

1 kommentar:

Claes Thureson sa...

Kolla in blixtenbatchen som hon i mitten har. En sådan hade min brorsa, jag var sjukt avundsjuk. Massor med blixtar på den, när hälften var slut så vände man upp och ner på den och VIPS! var det lika många försök igen. Det var, fantamej, oändligt med blixtar på den.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden