onsdag 2 december 2009

December (årets bild-tider)


December är Årets Bild tider. Idag startar Sydsvenskans satsning på att ta hem alla priser.
Typ.
Tack vare Bävman och Brundin men också bärhjälp av Hussein har vi fyllt vår ateljé med soffor och fåtöljer.
Varje onsdag kväll i december går vi igenom varandras bilder. Väljer och hurrar, sågar och käkar sushi.
Någon kväll blir det nog glögg också.
Det känns riktigt spännande och roligt tycker jag. Tyvärr vet jag inte om några kommer men jag hoppas såklart.
Vi har skapat en bra lokal att ses i och till 2010 har jag fler planer för kvällssittningar.
Jag vet inte själv vad jag ska skicka, det har inte blivit så mycket fotograferande för mig men något måste jag ju skicka.
Det har jag ju haft som målsättning, inte bara skrivbordsjobb alltså.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden