tisdag 1 mars 2011

Kunskapskväll 1


Anna, Johan och Håkan.

Daniel tog komandot och visade oss final cut. Jag blev glad och förvånad att vi blev så himla många.
Riktigt, riktigt roligt kollegor.
Tack.
Vi var 12 personer på ledig tid som kom och ville lära oss mer.
Så skönt i magen.


Gänget.

Vi käkade pizza och efter det visade Daniel som sagt programmet och vi vred och vände lite på det.
Trix och snack.


Anna, Daniel och Johan.

Om du ser detta Annika så ser du ju att din bild ligger på Daniels skrivbord, jag frågade honom förut varför och han sa bara att han tycker den är väldigt fin. Ja, det är bra så.
Jag tror att vi alla fick en bra kick i baken för att komma över tröskeln som var poängen med det hela.
Nu vill det till att alla kör igång med att använda det mer än vad vi gör idag och så ska vi nog kunna komma vidare.
Det känns inspirerande och spännande. Jag blir sugen på att bara ha material att jobba med och sitta med lurar och fixa ihop det hela. Ge mig tiden är du snäll.


Amelie, Kalle och LeifÅ.

En av fotograferna saknade biokvällen och det är inget som hindrar oss egentligen, vi kan lätt ha biokväll också.
Vi kör en kunskapskväll igen första tisdagen i april också och då blir det tema photoshop.
Vi grottar ner oss och äter något annat än pizza.
Nu laddar vi för onsdagen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden