tisdag 18 juni 2013

När börjar det?


Jag vet inte varför jag så ofta drömmer om ett eget kontor.
En plats att samla allt i och ha fina hyllor.
Jag inreder ofta det där "kontoret".
Precis som jag vill ha det och för varje gång blir det finare och finare.

Björn har namnsdag idag.
Min pappa heter det.
Grattis far!

Jag får mail med frågan "hur jag hinner allt" och det vet jag faktiskt inte.
Dygnet har många timmar kanske?

Alla har väl 3 timmar över och då tycker jag du verkligen ska se en dokumentär på 3 timmar och 11 minuter.
Om Woody Allen.
Du gör det här.
K-special äger.

Inser att jag har många överstrykningspennor och små hårddiskar.
Är det normalt?
Är det viktigt att vara det?

Pojkarna träffade jag igår på badhuset i Trelleborg.

Idag ska jag till Köpenhamn.

Vinden är varm.




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden