söndag 19 juli 2015

S som i Söndag (och Sara)

Ja, då var den såkallade fruntimmersveckan igång.
Det är söndag.
Jag har fullt upp idag måste jag säga men jag gissar också att du struntar i det egentligen.
Sara har namnsdag idag, grattis!
Såg du min lilla film när jag hälsade på hos Sara Björk Gunnarsdóttir förresten?
Du gör det här annars.

---------------------------

På bilden sitter ett av MFF:s nyförvärv Magnus Wolff Eikrem.
Bilden är tagen i Florida tidigare i år och MFF hade fått in så många miljoner att allsvenskan skulle bara bli en promenad mot guldet.
MFF hade ett helt annat utgångsläge än alla andra lag med sådär 100-200 miljoner mer att investera i.
Igår spelade MFF 1-1 mot Örebro och det där med allsvenskt guld och Europa känns lite längre bort än förra året.
Jag gjorde en bok om Malmö FF förra året från hela deras år och den sålde slut på cirka 10 dagar.
Det var roligt.
När jag tog bilden regnade det så mycket att jag inte trodde det var sant så Magnus fick sitta kvar i bilen.
Jag gick ut i regnet.

-----------------------------

Jag jagar hotell, men det ska gå.
Ha en riktigt fin söndag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden