lördag 11 juli 2015

Therese


Jag tror jag fotograferade Therese Sjögran första gången 1998.
Det var på Algarve Cup i Portugal. Efter det har det blivit många gånger.
Hon är nog en av de spelare som hållit på längts inom den svenska fotbollen.
Imorgon (söndag) lägger hon av som spelare, men fortsätter i klubben som sportchef.
Jag kommer tyvärr inte kunna vara på plats men jag är säker på att hon får ett stort stöd på Gamla IP i Malmö.
Konstigt vore annars.

Idag kom solen fram i Skåne, men det sägs att det bara är idag.
Jag klipper "veckans film" och efter lunch är det tre snabba uppdrag för mig som gäller.
Fint så.

Det här med kopiering, jag kan bli tokig på det.
Går det ens att komma rätt fram med kalibrering och allt vad det är.
Ge mig en färdig skärm som är rätt alltid.
Finns det?

Jag gick på ett uppdrag igår, det var fint.
Ryggsäcken på. Spännande jobb.

Jag snackade länge med mina vapendragare Tobbe&Jonas länge i telefonen igår.
Stärkande.
Båda lät glada, på olika sätt.
Det gör mig glad också.

Köp Fool!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden