söndag 9 augusti 2015

Tillbaka!


Efter en längre resa är jag nu tillbaka.
Visst, det är bara söndag men jag smygstartar höstterminen redan idag.
Det är mycket som väntar på att bli gjort.
Jag har haft dåligt nätverk och inte kunnat blogga på en hel vecka, det var länge sedan det hände.
Har det ens hänt?
Säkert nyttigt på många sätt.
Men nu har du 15 filmer du kan se under det här inlägget och få massor med inspiration och annat.

Några dagar i Berlin för jobb sen vidare mot Toscana för en veckas vila.
Bilden överst är vad som mötte oss första kvällen men representerar inte alls resten av veckan.
35-40 grader varmt och sol var det som gällde.
Toscana är vackert, ljuset är magiskt.
Särskilt mot kvällen, så som det ofta är.

Nu är det listor och mail som gäller för mig idag och sen fotboll på eftermiddagen.
Håkan Röjder ska låna min filmkamera idag också.

Jag ska hinna klippa veckans film också, borde komma under måndagen, så som jag sagt till mig själv.

Så länge kan du alltså kolla filmerna under det här inlägget.

9 bra steg för den framgångsrike.
Se här.




Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden