fredag 30 oktober 2015

London 1

Det blev en snabbis till London utan blogg och så mycket data-tid.
Skönt, att ladda batterierna i en storstad.

Visst, det fanns biljetter till U2 dessutom och konserten var bättre än i Barcelona.
Noel Gallagher (du minns, från Oasis) avrundade konserten tillsammans med U2.
Du kan kolla här.

Jag var såklart på "The Photographers gallery" också men var verkligen inte imponerad av utställningarna.
Usch, nästan beklämmande med de lokalerna.

Nu ska jag jobba ikapp här och få saker gjorda.
Men om du undrar varför jag inte uppdaterat på ett tag.

Så länge kan du läsa den här tråkiga nyheten.
Ännu en i mängden.

Min vapendragare Jonas Lindkvist tipsar mig om den här bildserien.
Ta dig en titt.

I brevlådan ligger nya numret av Horisont och det är alltid fint.
Mycket Gotland såklart och massor med fina Karl Melander.

Härligt!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden