lördag 20 augusti 2016

Bilbränderna för SvD


Nu i veckan som gick fick jag chansen och äran att jobba för SvD.
Jag gillar det såklart.
Pulsen och diskussionerna.
SvD är proffsiga och med sina små resurser gör de en fantastisk bildtidning också.
Yvonne Åsell jobbade med mitt bildmaterial och vi gjorde ett reportage om Malmö och bilbränderna.
Kontrasternas Malmö med skottlossningar och bilbränder, men i ett lite större grepp.
Malmö är inte som bekant kanske enbart bränder och skottlossningar.
Bara 150 meter från där jag tog bilden överst i det här inlägget avgörs idag VM-finalen i Skateboard. En variant är på dagens etta av SvD också och där i Kroksbäck avgörs alltså finalen idag med hela världseliten på plats. Hoppas de slipper regn bara.
Såhär blev det i tidningen och du kan lätt läsa reportaget här också.

Tack för möjligheten SvD!









Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden