fredag 9 januari 2009

Fredag , nu igen


Foto: Lars Brundin
Idag har vi klarat av en fredag till, det rusar iväg.
Godisskålen på jobbet fylldes med geisha idag.
Jag tänkte se vad det är för godis som går åt bäst liksom.
Djungelvrål gillar inte mina kollegor för det låg kvar i botten från förra veckan.
Jag vet att Thomas P älskar geisha och hans sitter där uppe nu och gottar sig.
Jag och Leif Å åkte till Ikea och hade lunch där med köttbullar och det kom lite plötsligt men vi hann snacka lite ändå.
IDK han jobbade på som bara den och det gjorde såklart alla andra också. (man får ju passa sig nu)
Typ.
Sen var det fredagsbön och Bävman visade hur han kopierar bilder.
Oj, det finns lite att lära där kan man känna. Inte för honom utan för oss alltså.
Lars Brundin vann veckans bild och det är den ovan.
Som jag sagt tidigare så kommer ju Bävmans jobb nu på söndag och håller du koll här så ser du både sidorna och bildspelet här på söndag.
Minns du att jag skrev att det kommer lite väl mycket elände från Gaza.
Norska Aftonbladet publicerade en bild på ett dött barn och här ser du en förklaring varför.
Nej, jag vet inte riktigt...vad tillför det?
Nu njuter vi här hemma i trygga Sverige fredagskväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är Heberlein va? Jäkligt bra bildidé! /Henrik

Anonym sa...

Ja, så heter hon. Javisst, det blev bra.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden