fredag 16 januari 2009

Veckans bild


Foto: Torbjörn Carlson
Shit!
Vad fort allt går. Det är fredag igen.
Igår var jag på Aftonbladet och snackade bildspel.
Idag får jag ett mail ifrån KH som var med på kursen.
"jag har set ljuset" skriver han.
Jag blir glad såklart, det värmer.
Paolo Pellergrin har varit i Washington, du ser det här.
Enkäter är tråkiga, men här är en som tar det på allvar.
Idag var det fredagsbön på jobbet. Torbjörn Carlson vann veckans bild och du ser den här uppe.
Min kollega och kamrat Bävman som jag tjatar en del om nu hade skickat in en CD med sina fina bilder till tävlingen Unfold.
Men ungdomarna i Tomelilla där han postat paketet hade passat på att slänga in smällare i lådan så idag fick han tillbaka sitt paket.
Snorungar.

Jag antar att svenska ÅB-juryn nu har satt sig och börjat kolla bilder.
Så även i Lembergs tävling eftersom man imorgon kan vimla med juryn på Lydmar.
Men för oss icke sthlm-bor så får vi hålla till godo med annat.
Internet tex.
Ha en skön helg allihop.
Nu ska åtminstone jag försöka få lite vila. Nästa vecka blir lika tuff nämligen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden