söndag 22 februari 2009

Ligger det en krokodil där?


Jag ser på PF,s hemsida att jag listat svenskarna i POY.
Kanske jag haft fel så jag gör ett nytt försök.
Okej?
Henrik Brunnsgård- 1:a, Sport feature
Anette Nantell- awa of ex, Sport feature
Joel Marklund- 2:a, Olympic sport, action
Lars Lindqvist- 2:a, Newpaper news story
Johan Bävman- awa of ex, newspaper issue story
Andreas Bardell-awa og ex, feature story
Detta borde vara den rätta listan.
Än så länge. Det går bra för Sverige just nu.
Vi har förtjänat det ett tag men nu kommer det.
Kul.
Om du vill kolla runt själv bland alla bilder så gör du ju det här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas Bardell heter han

Lars D sa...

Ja, det vet jag väl.
Klantighet bara.
Förlåt.


/ LarsD

Lars D sa...

Förlåt Andreas och GRATTIS så mycket.
Som du ser är inlägget skrivet 04:03 så jag vet inte riktigt vad jag tänkte.
OM jag tänkte.

/ LarsD

Anonym sa...

haha, vilken skön liten debatt det blev . . .

- ANDREAS

Anonym sa...

Hur fick du reda på alla namn ?

Lars D sa...

Jag känner igen bilderna.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden