tisdag 17 februari 2009

POY är igång


POY har startat sin röstning till tävlingen.
Jag vet att jag ser det fortare än de flesta svenskar.
Jag har tiden för mig så att säga.
Mycket av sporten är med redan idag måndag. Man kan gå in och kolla på juryarbetet.
Lärorikt men det är INTE sånt man ska hålla på med på semestern.
Eller är det kanske det?
Se listan här.
Det finns en bild som fått förstapris i sport feature och kanske, kanske är det Henrik Brunnsgård och är det så är jag den första att gratulera. Kul för dig Henrik. Kul för oss i Sverige.
Det är bilden ovan från Siena. Han har varit där och det kan vara hans.
Hoppas, hoppas.
Annars har vi en bild från en golfklubb i Stockholm här nedan och den måste ju vara svensk.
Kul-kul.

5 kommentarer:

Joel Marklund sa...

Det är Oskar Kullanders bild.

Anette Nantell, DN, tog bilden på golfklubben.

Mvh, Joel M

Lars D sa...

Va!?
Är det sant. Har Oskar också varit där alltså.
Vad roligt!
Grattis Oskar, Grattis Anette!
Grattis Sverige.
Men vi är inte klara än va?

/ LarsD

Joel Marklund sa...

Oj, nu blev jag riktigt, riktigt osäker. Jag var hundra på att det var Oskar Kullander, men idag är minnet suddigt... Ska försöka leta upp numret av Sportmagasinet där jag såg reportaget.

Daniel Nilsson sa...

Det var väl Henrik Brunnsgård va?

//D.

Joel Marklund sa...

Det var väl kanske det :)

Joel - gör en pudel

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden