lördag 7 februari 2009

What a night, what a show. It´s all over...


Nu är det över!
Jag börjar bli så trött på mig själv så jag snart spyr tror jag.
Tjata, tjata, tjata liksom.
Men trots lite ljudstrul innan allt började så tror jag det gick bra.
Det kändes så.
Nu är det bara att vänta på planet i morgon.
Många går igång på min bowlingbild så jag skickar med den här i bloggen.
Även en bild från en galopptävling i Oslo.
Jag snackar med Tobbe och han blir glad när jag berättar om "folkets bild".
Han tycker dock det ser ut som att han ringt mig så tidigt för att berätta om folkets men han visste inte om det då men hade något annat viktigt att säga.
Gå in och rösta bums!
Tobbe, Thomas och Ola.
Nu ska jag åtminstone lägga mig raklång och bara vara ett tag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden