onsdag 4 februari 2009

Nej men tror ni inte...


Haha, nu på kvällen får jag ett mail av Jonas Lemberg att jag är nominerad jag också.
Det är kul!
Det är lätt!
Men jag ska nog inte hoppas på några 1000 dollar tror jag.
Är det den 6 mars eller 8 mars som gäller?
Vet ni vad kamrater?
Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan...

Vi är några svenskar som är nominerade. Robert Henriksson är med på listan och han är en duktig jäkel.
Onödigt duktig kanske.
Kalle Melander snackar jag med och han har en skön teori. Robert är nominerad till Lembergs och till ÅB.
Men i Lembergs vet man att han får pris för sina Nylander bilder. Där står det Robert Henriksson/ SvD.
I ÅB är han nominerad som elev på Nordens fotoskola.
Alltså, säger Kalle får han inte pris i ÅB för sina Nylander bilder.
Åhh, vad jag gillar detta. Spekulationer, hopp och förtvivlan.
Glädje.

5 kommentarer:

Anonym sa...

så jävla kul kompis, grattis "PPK"

Robban sa...

Grattis!!!
Superskoj!!

Men för att öka spekulationsgraden.
Jag har inte skickat in en enda bild som jag tagit under Nordens Fotoskolas uppgifter. För vi hade bara praktik förra året hehe.
/Robban

Lars D sa...

Tack!
Haha, Robban. Underbart!
/ LarsD

Mattias Johansson sa...

Stort Grattis!!
Tänkte väl att det fattades ett namn på listan...

Lars D sa...

Haha, Tack Mattias
Javisst gjorde det, eller kanske ännu fler namn som saknas?
/ larsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden