fredag 25 september 2009

Kvällen har bara börjat


Att avbryta en fredagsstädnig för att surfa runt lite är ganska meningslös.
Fredagar måste vara nätets mest stillastående dagar. Eller jag kanske ska säga kvällar.
Okej, det är inte meningslöst för mig, jag vilar ett litet tag och sen på med trasan igen.
Det är nice på många sätt men det hade varit roligt med lite mer aktivitet på nätet.
Men det kanske är på facebook som det händer.
Skulle inte tro det va...
Nej, tack, been there, done that and I have a lot of T-shirts.
A lot.

Bilden då?
Vad har den med något att göra? Det är Frank Zappa på bilden.
Det är ett måste när man städer. Nätet är inget måste, snarare tvärtom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äter tigerkaka.

/Facebook

Lars D sa...

Haha, jag skulle verkligen viljas veta vem du är.
Kan du inte maila mig.
Jag gissar på Jonas men det känns för bra.
Vi är några som fattar detta.

/LarsD

Lars D sa...

Jonas, är det du?
Jag är som du vet så rörd och glad att bara få sitta bredvid dig mest hela dagarna.
Du är en sån jäkel på tidningsproduktion.
Jag är stolt att bara känna dig.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden