lördag 23 april 2011

Amsterdam



Jag har landat och jobbat.
16,59GB ligger i en mapp på skrivbordet.
Jag hinner inte blogga så mycket men en liten rapport kan jag ge dig.
Här ovan är mitt rum som jag delar med 5 kvinnor från Malaysia. Nu pluggar dom något i London och har tagit sig en helg i Amsterdam.
Min säng är den längst ner mot fönstret. Nej, jag har inte hunnit bädda den när bilden togs.
Mina värdesaker vilket ju är allt jag har med mig ligger i en fin röd box nere i receptionen och det är här jag sitter just nu.
Jag plockar ut min dator och tankar över bilderna så jag kan fortsätta jobba idag.
Inte som en vanlig resa kanske med eget rum där datorn står uppe hela tiden och jag kan sprida ut mig och ha koll på mina grejer.
Men det är fint.
Dock har min 50mm skitit ner sig igen. Det är min andra tror jag. Nu går det bara att fokusera från närgräns till 3 meter.
Nu är det ju kanske där man ska ligga ändå men lite skumt är det.
Vi ska hyra cyklar och ta oss en sväng nu.
Hörs.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden