fredag 29 april 2011

Finalen av final cut


Foto: Anna Bank/Sydsvenskan

Det blev Anna som både höll i bönen och sedan också vann veckans bild med bilden ovan.
Otroligt stressig dag, det var länge sedan det var så många bollar i luften på samma dag.
Min film jag suttit med hela veckan var det bara att spara ner och ge till webben och paddan.
Trodde jag.
Icke sa nicke.
Det gick inte och jag fick ge upp det, det blev för dåligt helt enkelt.
När jag väl var hemma hjälpte min vän Göran mig med problemet och nu känns det helt plötsligt som att 4 dörrar till öppnat sig på kvällen.
Tack Göran. Tach Daniel också för all hjälp med tekniken. Nu hoppas jag att jag ska kunna tanka upp den på vimeo och gärna att Sydsvenskan också lägger ut den, det vore roligt.
Nu är filmtröskeln över.
Låt mig säga att det tagit på tok för mycket tid men nu tror jag att jag vet i fortsättningen.
Nu är jag sugen på nästa projekt, vad det nu ska bli.
Imorgon visar jag upp det här på bloggen.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden