söndag 10 april 2011

vecka 14



Varje fredag skickar jag ett veckomail till bildredaktionen. Ämnet på det mailet är alltid den vecka som vi är i.
Just nu är vi på sista timmarna av vecka 14 och imorgon tar en ny härlig vecka vid.
Vecka 15 är det då alltså.
Förra veckan blev inte alls så lugn som jag trodde så jag säger inget mer om det nu när jag sitter och planerar kommande veckan.
Jag vet bara att jag varit igång hela helgen med jobb så nu känns det faktiskt lite tufft att kicka igång 5 nya härliga dagar på jobbet.
På tisdag har vi styrelsemöte i PFK södra och jag har lovat att fixa något att äta.
Har du någon idé på vad det kunde vara?
På fredag är det fredagsbön såklart och den här veckan är det Linda som håller i den.
Har vi tur bakar hon kärleksmums, hon är bra på det nämligen. Vi får se.
Anna och Kalle är tillbaka och det blir spännande att höra deras berättelser.
Jag tror det blir en fin vecka med andra ord.
Jag är beredd.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden