lördag 10 december 2011

Lördags-Hussein



Det är lördag och jag slår upp tidningen och på mittuppslaget har vi en bild som vår fina kollega Hussein El-Alawi tagit.
Ulf Törnberg står för texten som vanligt.
När jag klickar upp webben så är Hussein även där och du ser en liten film med honom här nere.



Här kan du se fler på jobbet som tipsar om hur vi jobbar eller vill ha hjälp av läsare.

Jag har lånat hem en av våra kalibratorer över helgen så jag ska kalibrera min fina skärm här hemma snart.
Säg inget till någon bara, det kan bli lite grinigt. Vi har två dock så helgfotograferna Kalle Melander och IDK borde klara sig.
Men som sagt, säg inget.
Men det gör att jag kan om tillfälle ges under helgen att göra färdigt mina få bilder till Årets Bild och få in det.
Skönt att vara ute i god tid.
Jag har satt upp det som uppdrag på mina kollegor i torsdags och fredags och så fortsätter vi fram till jul.
Om det är lugnt alltså.

Solen skiner.
Det är lördag.

1 kommentar:

Hussein El-alawi sa...

Att stå bakom kameran är mycket lättare än stå framför fick jag erfara i den lilla filmen ,,, stort beröm till Bengt A som kunde göra nåt av det

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden