lördag 17 december 2011

Superfredag 11



Jag vet inte om du såg att vi lanserat en egen hemsida där vi samlat våra bilder lite bättre?
Den släpptes igår i alla fall.
Kul som bara den.

Men vi nöjer oss inte här. Är det superfredag så är det.
Vår bok "Ögonblick" kom också från tryckeriet och jag själv, hör och häpna, bar in 55 lådor som tillsammans vägde 1,2 ton.
Inte undra på att jag var lite mör i axlarna.
Lådorna kom i onsdags och så har jag hållit det hemligt fram tills igår.
Inte så lätt att gömma 55 lådor.
Jag skulle säga att boken ser väldigt fin ut med så mycket bra bilder och berättelser.
Jag tycker om du inte redan gjort det, ska beställa ett exemplar.
Den kostar bara 125 kr och på måndag är det vi som börjar posta böcker land och rike runt.
Ja, i Norden får jag nog skryta med förresten. Vi har beställningar från både Norge och Danmark redan.
Vill du också ha ett ex?
Maila till vår nya adress:
boken@sydsvenskan.se
så ska vi se till att du får hem den i lådan.
Veckan kommer alltså gå till att vara en riktig post/packar/kille.

Förstå om jag somnade gott efter detta och julbord och lanseringar och boksläpp och quiz och mycket annat snack också.
Puh.
Jag tror mina kollegor var nöjda och glada, jag fick den känslan och många sa det också.
Det värmer.
Det är ett himla fint gäng vi lyckats svarva ihop under dom här sista 3 åren måste jag säga.
Det har tagit en och annan skarp ruta med för den delen. Det är just det som är samlat i boken du borde köpa.
Ett fint testamente över den här tiden.
Bra så.

Nu laddar jag och förmodligen mina kollegor för superveckan som tar vid på måndag.
Vi har julfrukost på onsdag.
Bara en sån sak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så fint planerat. Din efterträdare borde ha svårartad prestationsångest. Tack för tre föredömliga chefsår och ha en fantastisk jul!
Jonas Gillberg

Anonym sa...

Tack vännen!
Hoppas ni också får en finfin jul och Gott Nytt med för den delen.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden