tisdag 13 december 2011

Tisdag 2



Jag blir förvånad när jag läser genom reglerna och klasserna i Årets Bild.
Porträttserie togs bort direkt efter ett år men nu gör den någon slags entré igen.
I porträttklassen kan du i år tävla med både serie och enkelbilder.
Men hur ska juryn bedömma det? och hur ska det betalas?
Jag mailar för att fråga om det verkligen stämmer och det gör det.

Här är ett portätt jag tagit i våras men jag ska inte tävla med det men det får användas till detta inlägget ändå.

Jag ser också att nu har PGB öppnat för inlämning av bilder till den tävlingen.
Här ser du mer.

1 kommentar:

Lars D sa...

Jag lyckades tyvärr radera ett inlägg istället för att publicera det.
Förlåt.
Men jag hann se att det handlade om betalning i porträttklassen.
Tyvärr har jag ingen aning, men antar att systemet räknar ut det åt dig.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden