tisdag 13 december 2011

Tisdag



Det är tisdag idag och mycket att göra.
Jag tar hissen upp i kontorskomplexet och när jag kliver ur på våning 3 så sitter en medarbetare och sover tryggt på sin stol.
Går genom det långa kontorslandskapet ner till hörnet där jag sitter om jag inte rattar desken vilket Christina så fint gör idag.
Jag har som sagt mycket annat idag.
Jag kopplar upp mig och ser att vi toppar med min gamla bild på nätet.
Fotbolls-VM i Japan 2002.
Kobe är staden.

Längtar tillbaka till Japan. Jag gillar verkligen Japan.

Lunch med Kalle Melander idag. Hemma i hans kök.
Det blir fint det med.

Möte med kommunen på eftermiddagen.

Julbord med sporten på kvällen.

Däremellan ska andra grejer landa.

Åke Ericson tipsar mig om detta. Tack Åke.

Håkan Röjder tipsar mig om detta. Tack Håkan.
Det snackas foto men jag hittar det inte tyvärr.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden